2012年5月31日木曜日

2012.5.29

2012.5.29

it's been a long time since the 3 of us last met. 
we've been friends since 2nd year high school until now. 
My friend, Mikira decided to have a sleepover at her place. 


3人でネールアートしたんだ、180円ぐらいかな。
あたしは「Nautical」デザインを決まちゃった。
so anyway, we had our nails done. it was about 180yen.
mine was the nautical design with red and white stripes.
After we got our nails done, we ate at a Japanese restaurant. 
We ordered tuna sashimi, and i had the shrimp tempura
bento box for lunch. 
次は日本のレストランで食事を食べました。
ツナさしみを頼まれた、そしてあたしは
えび天ぷら弁当、ああー美味しかったっす

これはミキラが頼まれたんだ
名前忘れたけど、でもこれも美味しいっすよ(笑)

そしてそして~ツナ刺身



My friends mikira(left)&kesiah(right)
うちの友達です左の方はミキラ
右がキシヤです

最後はデザート
and we ate dessert at sorrento. 
we at the bread pudding with rainsins(but we took out the
raisins bit by bit, we hate raisins ._.) orz

2 件のコメント: